kalite-politikası

  • Günümüzde birçok büyük işletmenin duvarlarını süslemekte olan vizyonumuz, misyonumuz gibi birbirinin aynısı içeriğe sahip terimler bizim için gerçekten uyguladığımız zaman geçerlidir.

değer-yaratmak

  • SanalEczanemiz oluşumu olarak içinde yaşadığımız dünyaya, ülkemize, tüketicilerimize, iş ortaklarımıza, çalışanlarımıza değer vermek ve bu esastan hareketle ortak değerler yaratmak…

samimiyet-güven

  • Profesyonellik kavramının gereklerini yerine getirirken aynı zamanda samimi olmayı başabilmek. Ayrıca tüm taraflardan bakıldığında (tüketicilerimiz, iş ortaklarımız, çalışanlarımız) aranılır ve güvenilir olmak…

tüketici-yaklaşımı

  • Günümüz ticari hırslarının getirdiği ve ortaya çıkardığı kavramlardan uzak, ” müşteri ” kelimesinin çağrıştırdığı kar amaçlı ve samimiyetten uzak sözcük yerine sizlere “tüketicimiz” demek ve bunun gereklerini yerine getirmek. Bununla birlikte tüketicimizin gözünden bütüne bakabilmek.

organik-büyüme

  • Bir anda gelen başarının veya bu başarının vereceği anlık hazların yerine, zamana yayılmış ve organik büyümeyi temel felsefe edinmek. Tüm günümüz ticari hırslarından uzak sürdürülebilir büyümenin haklı gururunu yaşamak…

kendimizle-rekabet

  • Rakiplerimizi de bize değer katan, hizmet kalitemizi artıran birer kıymet olarak görürken,hırslardan uzak bir şekilde; kendi çıtamızı bir önceki koyduğumuz seviyenin kalıcı olarak üstüne taşımak  için var gücümüzle çalışmak…